Subject: Küberturvalisuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: "Marleen Kohl" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: "Veiko Aunapuu" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 09:59:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Manuses on Baltic RCC OÜ ettepanek küberturvalisuse seaduse ja teiste
seaduste muutmise seaduse eelnõule (küberturvalisuse 2. direktiivi
ülevõtmine).

Lugupidamisega

Marleen Kohl
Baltic RCC OÜ
Legal Counsel
Mob: +372 56 505 630
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Address: Kadaka tee 42, Tallinn, Estonia

This e-mail is for the exclusive use of the intended recipient. The
contents of this e-mail and any attachments may be confidential and are
privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not an
intended recipient or you have received this e-mail mistakenly, you are
hereby notified that any disclosure, copying or distribution of this
information is strictly prohibited. Kindly inform the sender about this
e-mail and delete the document and any attachment without retaining copies
or disclosing its contents.